Monday, September 18, 2006

mai mult decat povestea clasica



Astazi a venit la noi la curs Barbara Davidson, fotograf la Dallas Morning News, POY Newspaper Photographer of the Year, Pulitzer prize winner etc. A fost mult peste intalnirea cu Nachtwey. Am fost cu ea si la bere dup-aia. Vroiam sa va povestesc despre ce-a zis, ca am luat notite pe trei coli. Da' nu pot. Nu mai pot sa scriu nimic in noaptea asta. Pentru ca, inainte sa plece, ne-a intrebat daca am vazut povestea facuta de Todd Heisler. Am vazut-o acu' 15 minute.

In ordinea asta:

www.digitaljournalist.org/issue0604/finalsalute01.html

www.rockymountainnews.com/drmn/news/
article/0,1299,DRMN_3_4224657,00.html

http://denver.rockymountainnews.com/news/finalSalute/

3 comments:

andrei said...

Stiam si io imaginea aia. Aia si prima. Pe mine m-a cam zguduit si aia in care baga ecografia cu copilu' in sicriu. Ma rog, mai multe, da' aia m-a rupt.

andrei said...

"Eu una.... am cam amutit, asa un pic.
Nu de alta, dar mi se perinda prin minte imaginile din 'Final Salute'. Hmm, ca si titlul e tare frumos....
Cutremurator... Mi-a revenit in minte si reportajul ala pe care ni l-ai "aratat" acum catava vreme, cu ultimele zile din viata femeii de culoare, bolnava in faza terminala...

Hmmm, noi ne chinuim de multe ori sa ne iasa cate o poza frumoasa si deosebita ca si compozitie, lumina...lasandu-ne "furati" cumva de un fel de cautare estetica. Asta ne cam lipseste, POVESTEA. Adica.... fotojurnalismul.

Revin la domnu' Todd, care m-a impresionat zdravan.
Imaginile m-au lasat muta si cu pielea de gaina. Si prima, cu avionul. Si cea cu parintii si cutia cu lucrurile fiului decedat. Si mangaierea pietrei funerare. Si inca vreo cateva. M-a socat cea in care tanara vaduva isi petrece ultima noapte alaturi de fostul sot, el in sicriu, ea jos pe saltea, luminata de monitorul laptopului de la care asculta muzica, amandoi..."

Asta ar fi vrut sa posteze Catalinozaura, daca ar fi stiut sa foloseasca blogul. Dar cum inca i-e teama de tehnologie, iar STS-ul era ocupat, mi-a trimis mie e-mail.

andrei said...

Si apoi, dragii mei, bagati si voi pe blog. Nu trebuie neaparat sa fie un comentariu la ceva ce e scris deja. Blogger.com, bagati username si parola, click pe my file info, create new post, publish post. Be my guest!