Friday, February 09, 2007

Update

Mi-am propus sa ma disciplinez putin. O sa incerc, cel putin o data pe saptamana, sa fac cate un update la blog. Sper deosebire de semestrul trecut, o sa pun mult mai multe poze. Asta pentru ca semestrul asta lucrez la ziar (www.digmo.org) si, in sfarsit, fotografiez mult mai mult. In acelasi timp, pe pungovschi.blogspot.com fac update-uri periodice la proiectele pe care tre' sa le fac pentru cursul de Picture Story.

Azi am fost pentru prima data la lupte greco-romane (astia le zic wrestling, acelasi nume ca si circul ala televizat). Am pozat si gimnastica, in paralel. Au avut astia o chestia care s-a numit "Beauty and the Beast", unde, la doar zece metri distanta, aveau lupte si gimnastica in acelasi timp. Mi-a placut foarte mult. Doar ca m-am cam fript cu ISO 1600 la D2Xs. Mi-a dat pixeli cat casa. Go, Caaaaaaaaaaaaanon!









2 comments:

andreea said...

sint foarte frumoase fotografiile cu luptele!

andrei said...

multumesc!